Η Μύκονος του Νίκου Βαρβέρη
Πενήντα χρονών γίνεται φέτος η Moda Bagno του Νίκου Βαρβέρη και έχει κάθε λόγο να χαίρεται διπλά μου λέει φίλος του γνωστού επιχειρηματία. Η δραστηριότητα στην Τουρκία πάει πρίμα, παρά τον πληθωρισμό, η βασική δραστηριότητα του ομίλου εξαιρετικά και το εστιατόριο της Μυκόνου σπάει τα ταμεία. Το εστιατόριο INTERNI στην Μύκονο έκανε πέρυσι πωλήσεις 8,5 εκατ. ευρώ, 12% περισσότερες από το 2022, όσες και η βασική δραστηριότητα του ομίλου δηλαδή τα έπιπλα σπιτιού και γραφείου.
Η εταιρεία του απόφοιτου της σχολής Υπομηχανικών Ευκλείδης και της Σχολής διακοσμητικής Δοξιάδη, πούλησε πέρυσι προϊόντα και υπηρεσίες αξίας 24,53 εκατ. ευρώ, 17,4% περισσότερα από το 2022 και έβγαλε καθαρά κέρδη 2,2 εκατ. ευρώ.
Το φαινόμενο Temu και η σχέση της με το … καζίνο
Τι σχέση μπορεί να έχει το Καζίνο, ο κουλοχέρης και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα; Αν πρόκειται για το Temu πολλά, πάρα πολλά. Με προσφορές flash, παιχνιδοποίηση και χαμηλές τιμές, οι καταναλωτές έχουν εθιστεί στο Temu. Μάλιστα η κινεζική εφαρµογή ηλεκτρονικού εµπορίου Temu, που έχει γίνει viral και στην Ελλάδα, διαφημίζει: «Ψώνισε σαν εκατοµµυριούχος» ενώ οι καταναλωτές περιγράφουν την εμπειρία τους ότι είναι σαν να µπαίνουν σε εικονικό καζίνο.
Η προσέγγιση της Temu ως προς την τιμολόγηση και τον τρόπο με τον οποίο προωθεί τα προϊόντα, λένε οι ειδικοί, είναι σκόπιμη – πατώντας τα ακριβή κουμπιά ψυχολογίας των καταναλωτών που είναι απαραίτητα για να συνεχίσουν οι αγοραστές να ψωνίζουν. Και η «παιχνιδιοποίηση» - η πρακτική της εφαρμογής στοιχείων που σχετίζονται με το παιχνίδι στην εμπειρία ηλεκτρονικού εμπορίου - είναι ολοένα και πιο κοινή. Οι πελάτες ενθαρρύνονται να συνεχίσουν τις αγορές τους με την εισαγωγή μπόνους και κουπονιών που μιμούνται τις ανταμοιβές που μπορεί να συγκεντρώσετε σε ένα βιντεοπαιχνίδι.
«Το Temu είναι τόσο εθιστικό όσο η ζάχαρη», λέει ο αναλυτής λιανικής Neil Saunders. "Η εμπειρία και οι φθηνές τιμές δίνουν στους καταναλωτές μια μικρή δόση ντοπαμίνης και επιστρέφουν για περισσότερα." Οι τακτικές προσφορές αυξάνουν την αφοσίωση, προσθέτει, και η χαοτική διεπαφή του ιστότοπου δημιουργεί την ψευδαίσθηση στους καταναλωτές ότι μπορούν να «βουτήξουν» και να ψαχουλέψουν για να ανακαλύψουν πολλά – ειδικά να τους βρουν αν κινηθούν γρήγορα.